Dag 4: Golden - Reisverslag uit Banff, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 4: Golden - Reisverslag uit Banff, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 4: Golden

Blijf op de hoogte en volg Pims

04 Augustus 2017 | Canada, Banff

Vandaag gaan we op weg naar Golden. Als we in de buurt van Lake Louise komen, zien we al borden langs de highway staan dat alle parkeerplaatsen vol zijn. We besluiten om door te rijden en een paar dagen later Lake Louise te gaan bekijken.
We gaan naar Emerald Lake waar we bij wijze van spreken voor de deur kunnen parkeren. Prachtig blauwgroen is het water en bij een restaurantje eten we super lekkere cheese cake.
Net op het moment dat we kano’s willen gaan huren, sluiten ze de shop omdat er een ietsiepietsie wind staat. Heel jammer.
Peet en Melle gaan daarom maar even zwemmen in het ijskoude water.
Nog een stuk verder op weg naar Golden stoppen we bij de Natural Bridge: een waterval door een gespleten rots.
Op onze nieuwe kampeerplek in Golden bakken we pannenkoeken- best lastig als het brandalarm steeds waarschuwingssignalen afgeeft ondanks gewapper met een theedoek.
Ook vandaag geen beer gezien. Wel een hert bij het meertje op de camping, prairiehondjes (net stokstaartjes) en spechten. Oja, en muggen, heel veel muggen.

@Karin: Nee, we zijn nog niet in Amerika. Het kaartje bij dit verslag doet raar, vandaar. De filmpjes van Melle staan op YouTube. Bij het eerste verslag staat in ieder geval een link. Van de laatste dagen heeft hij nog niet kunnen uploaden ivm beperkte toegang tot wifi.

• 07 Augustus 2017 - 16:15

Karin:

Ik zie dat jullie de grens overschreden zijn.
    Amerika blijft toch trekken?? :-)
    Kijk alweer een paar dagen uit naar een nieuw verslag.
    Nel had het over een videootje van Melle, waar kan ik dat vinden?
    Zie het hier niet staan.
    Succes met de berenjacht, alleen met een camera schieten hoor (tenzij hij een van jullie wil opeten)