Dag 7: Jasper - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 7: Jasper - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 7: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Pims

07 Augustus 2017 | Canada, Jasper Park Lodge

Vandaag hebben we een relax dagje. Het is weer heerlijk weer en we gaan weer naar Lake Edith. Lekken zwemmen, lezen, suppen, zandkastelen bouwen. ’s Avonds eten we in een restaurant boven aan de canyon.
Op de terugweg zien we een vos/wolf/coyote in de berm lopen. Grijs, zo groot als een wolf, met een spitse snuit. Later even opzoeken wat het nou precies was, maar het was wel gaaf om te zien.
Morgen gaan we op weg naar Mount Robson en Valemount. En op zoek naar een McDonalds voor de wifi!! –de wifi vonden we bij Robson Mountain. Het gaat nogal traag dus de filmpjes volgen later-

• 08 Augustus 2017 - 20:25

Nel:

Er is iets mis gegaan met de mailtjes , ik heb er twee gemaakt maar ik denk dat er maar een is verstuurd. En die was nog niet klaar, volgende keer beter. Nellie.

• 08 Augustus 2017 - 22:32

Ton:

Hoi allemaal,
    We zijn weer uitvoerig op de hoogte gebracht van jullie avontuurlijke reis door Canada. Volgens mij hebben wij ook langs die weg onze beer gezien, die hebben we wel helemaal op de foto. Wij beleven door jullie ook ons avontuur weer helemaal. Alleen waren er toen nog geen bussen vol Aziaten. We kijken natuurlijk ook weer uit naar de filmpjes van Melle. Hopelijk lukt het bij een goede WiFi plek. Ook de foto,s zien er goed uit. Kan Sieb al zonder stokken lopen? Suppen kan gelukkig wel hebben we gezien. Groetjes en een dikke kus van ons.