Dag 13: Squamish - Reisverslag uit Squamish, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 13: Squamish - Reisverslag uit Squamish, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 13: Squamish

Blijf op de hoogte en volg Pims

13 Augustus 2017 | Canada, Squamish

Als we 's ochtends naar buiten kijken zien we dat we met ons hoofd in de wolken staan. Terwijl we de camping verlaten zien we de wolken ook mooi en dal in rollen. Het is de eerste bewolkte ochtend van onze vakantie en afgelopen nacht heeft het zelfs wat geregend. Met ons kleine campertje voelen we ons hier tussen de enorme trailers als een sloepje tussen de cruiseschepen. Niet normaal wat die mensen voor bakbeesten meeslepen. De buren hebben zelfs een uitschuifbaar terras aan hun mobile home.

Het is een kort ritje naar onze laatste camping en het laatste nachtje in de camper.
We staan in een prachtig oerbos met hoge bomen vol met mos aan Lake Alice. Er schijnen hier zelfs poema's rond te lopen, maar die laten zich gelukkig niet zien. De beren ook niet trouwens.
Op tijd naar bed, want me moeten de volgende dag vroeg op om de camper in de leveren.