Dag 20: Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 20: Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 20: Victoria

Blijf op de hoogte en volg Pims

20 Augustus 2017 | Canada, Victoria

Vanochtend hebben we gegeten bij Danny's. Het was weer lekker en erg veel, maar de jongens zaten nog niet vol. Ze wilden nog een speciale oreo milkshake en toen dat niet mocht waren ze oer chagrijnig. Ze kunnen een gletsjer maken van alle milkshakes die ze al op hebben, maar oke.
Hierna zijn we Victoria in gereden en wilden we de fisherman's warf bezoeken, maar er was een wielrenronde aan de gang en alles was afgezet. We zijn daarom doorgereden naar het 0 mile punt van highway 1. Peet wilde ermee op de foto, zodat hij een grap kon uithalen met zijn voetbalteam alsof hij al op de voetbalclub Victoria staat. Grappig man!
Hiervandaan zijn we 20 meter doorgelopen naar een punt waarop we uitzicht hadden op de zee. Aan de overkant van de zee konden we Amerika zien.
We zijn naar een kerk gereden en dat was oh zo mooi. Dit was eigenlijk alles wat er te doen is in deze stad, dus we zijn naar ons nieuwe hotel gereden. De hotelkamer is van de jaren 80 en het stinkt er enorm (valt wel mee hoor).

We hebben heel weinig te doen (= we hebben nergens zin in) zeker als de Ipad kapot is.... Dus we hebben ons de hele middag moker hard verveeld (= filmpjes gekeken op youtube).
We zijn uit eten gegaan bij een restaurant genaamd White spot, erg lekker en eindelijk kregen we een milkshake, maar nog steeds niet met oreo smaak!
Nu zitten we ons weer lekker moker hard te vervelen terwijl ik dit verslag schrijf. (= we zijn ontzettend melig terwijl we dit schrijven). Hopelijk gaan we morgen wel iets leuks doen behalve het kijken naar de eclips.

Lydia, voor ons ben je op dit moment nog niet jarig, maar bij jullie al wel, dus van harte gefeliciteerd!!!!!