Dag 8: Valemount - Reisverslag uit Valemount, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 8: Valemount - Reisverslag uit Valemount, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 8: Valemount

Blijf op de hoogte en volg Pims

08 Augustus 2017 | Canada, Valemount

Vandaag zijn we naar onze nieuwe camping in Valemount gereden. Onderweg hadden we al -super trage- wifi bij Mount Robson, maar nu hebben we op de camping zelfs gewoon -best langzame- wifi.

We hebben alle verslagen bijgewerkt en foto's toegevoegd. Melle is bezig met de filmpjes van de afgelopen dagen en Peet draait een wasje :-)

Het weer is alle dagen tot nu toe prachtig geweest: zonnig en rond de 30 graden. En voor de komende tijd ziet het er ook goed uit.

Vandaag hebben we geen beer gezien. Sieb zag wel een berggeit met van die grote hoorns en boven de camping zagen we een hele grote roofvogel vliegen. Boven Lake Edith zagen we ook zo'n grote vogel en dat was een Amerikaanse Zeearend. We hebben dus al heel wat dierentuindieren in hun natuurlijke omgeving gezien. Morgen gaan we op beer-safari, dus misschien zien we morgen weer een beer.

Sieb kan nog niet zonder krukken lopen. Het voelt nog raar en soms doet het pijn. Hij oefent wel goed en kleine stukjes kan hij al zonder krukken lopen.

De filmpjes van Melle zijn hier te vinden:

Dag 1: https://www.youtube.com/watch?v=6QR2GzGyvkA&t=20s
Dag 2: https://www.youtube.com/watch?v=3zaYYu30YVs
Dag 3: https://www.youtube.com/watch?v=0f6B9mgIDo4
Dag 4 en 5: https://www.youtube.com/watch?v=kNWq1CWqFgY
Dag 6, 7 en 8: https://www.youtube.com/watch?v=8j5VMBw2H1w

De rest volgt hier later, of in de nieuwe verslagen.

• 09 Augustus 2017 - 10:42

Nel:

Hoi allemaal, wat een leuke foto's. Zeker die van de jongens samen(knappe gozers). Heel veel plekken herken ik en dat is zo leuk. Doei he, Nel.