Dag 10: Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 10: Kamloops - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 10: Kamloops

Blijf op de hoogte en volg Pims

10 Augustus 2017 | Canada, Kamloops

Vandaag gaan we op weg naar Cache Creek via Kamloops. terwijl de omgeving steeds bewoonder wordt met landerijen en huizen, wordt de lucht steeds slechter. De rook van de wildfires hangt in het dal. Lunchen in het park in Kamloops doen we dan ook maar niet, want het is benauwd en het stinkt. Op de weg verder naar onze camping blijft de rook aanwezig. Op sommige plekken is het zicht niet meer dan 100 meter.
Ook boven de camping hangt rook, maar hier is het te doen. In de camper hebben we er geen last van en buiten valt het mee. We konden dus lekker nog even zwemmen.
We hebben een kleine slang gezien op de camping. We denken dat het misschien een Gopher Snake is, maar dat is moeilijk te zien. Geen beren op de weg vandaag -vast vanwege al die rook.

Ook al is het hier nog 10 augustus, in Nederland is Anneke al jarig. Dus van harte gefeliciteerd Anneke, maak er een mooie dag van!

Het filmpje van Melle van dag 3 in Banff is eindelijk klaar met uploaden: https://youtu.be/0f6B9mgIDo4

• 10 Augustus 2017 - 17:38

Karin:

Dat filmpje heeft bijna een langere reis dan jullie ;-)

• 10 Augustus 2017 - 19:20

Ton:

Hoi allemaal,

Fijn dat het uploaden gelukt is Melle. Nog steeds voor ons heel herkenbaar allemaal. Prachtig daar dat water, alleen missen wij hier het geluid van het neerstortende water. Maar ja het muziekje vergoed ook wel weer wat. Nog heel veel plezier op jullie tour door B.C.

Heel groetjes,
    Nel en Ton