Dag 12: Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 12: Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 12: Whistler

Blijf op de hoogte en volg Pims

12 Augustus 2017 | Canada, Whistler

Vandaag weer een lekker rustig dagje. Sieb heeft niet zo'n zin om te gaan kajakken, dus Peet en Melle maken samen een rondje over het meer.
Zwemmen zit er vandaag niet in, want er is swimmers ich geconstateerd (zal wel net zoiets zijn als blauwalg) en daar hebben we natuurlijk geen zin in.
Whister is een mooi stadje, maar ook super druk. Wij zoeken een rustiger gedeelte op om boodschappen te doen en dan gaan we lekker chillen op de camping. Geen (was)beren gezien vandaag.

• 13 Augustus 2017 - 13:09

Karin:

Tot zo ver klinkt het als een heerlijke relaxte vakantie. Precies zoals het zou moeten zijn.
    Via jullie geniet ik ook van Canada en dan zonder de gevaarlijke beren en de swimmers ich. Alleen lezen geeft mij al jeuk hhhhh.
    Hier gaat het allemaal wel goed. Het weer laat te wensen over. Het zwembad staat er nog steeds ongebruikt bij maar er schijnt mooier weer aan te komen.
    Zo als de berichten nu zijn kan Manon wel een zwemfeestje geven.
    Erik en ik gaan vandaag een eigen toer rijden, namelijk door de betuwe. Heel wat anders dan wat jullie zien.
    Als wij `wildlife`tegenkomen zal ik het melden.

Byebye, zwaaizwaai

• 16 Augustus 2017 - 04:46

Pims De Reuver:

Geniet van jullie trip door de Betuwe! Groetjes from the other side!