Dag 14: Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 14: Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 14: Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Pims

14 Augustus 2017 | Canada, Vancouver

Vandaag zijn we aangekomen in Vancouver.
Heerlijk weer die ruimte in de hotelkamer!
We hebben nog niet veel van de stad gezien, maar de eerste indruk is goed. Op we naar het centrum kwamen we langs vele nette beetje victoriaans-ogende huizen. Heel netjes allemaal.
En hier in het centrum is het een gezellige drukte met allemaal winkeltjes en eettentjes.
Het doet ons een beetje aan New York denken, maar dan iets minder druk en wat netter.
De lunch leek ook Amerikaans: heel lekker en heel veel!
Morgen gaan we de stad verder bekijken.

• 15 Augustus 2017 - 09:39

Ton:

Hoi PIMS,

Terwijl jullie nu slapen zijn wij al weer op en kijken als eerste op de site of er weer een verslag is. Dan doen we ook tussendoor, zodat het dagboek al een aardig record heeft van 719 bezoekers! Een hele omschakeling denken wij zo van de ruwe en mooie natuur gebieden aankomst in een helle mooie en moderne stad. Jullie zullen vast ook wel de watervliegtuigtuigjes gezien hebben die in de haven landen en opstijgen. Dus weer een heel andere kant van jullie reis. Geniet van de mooie stad, maar voorzichtig voor wat betreft China Town. Heel veel plezier en groetjes,

Ton en Nel

• 16 Augustus 2017 - 04:48

Pims De Reuver:

China Town? Geen waarschuwingen over gehoord, maar het staat niet op ons programma. Wel valt op dat hier veel Aziatische mensen zijn. En redelijk wat Nederlanders, die kom je natuurlijk overal tegen.

• 16 Augustus 2017 - 08:20

Karin:

Net als Ton en Nel ververs ik de site geregeld voor nieuwe berichten van jullie.
    En om de mooie foto;s te bekijken.
    Dankzij jullie zie ik die mooie dingen ook allemaal want zelf ernaartoe vliegen ga ik ECHT NIET doen!!
    Laat de foto's en dagboekverhalen dus maar komen.
    XXXLRL