Dag 15: vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 15: vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 15: vancouver

Blijf op de hoogte en volg Pims

15 Augustus 2017 | Canada, Vancouver

Vandaag een dagje sightseeing. Met de Hop on Hop off bus zijn we door Stanley Park gereden. Een mooi deels aangelegd, deels natuurlijk park met mooi uitzicht op de haven, Vancouver en de zee. We zijn uitgestapt bij Beaver Lake, maar geen bever heeft zich laten zien. Geen beren en geen bevers vandaag.
We zijn doorgereden naar het strand en daar hebben we natuurlijk gezwommen. het leek haast wel of je tussen de containerschepen zwemt, die liggen te wachten totdat ze de haven mogen binnenvaren. De watervliegtuigjes gaan inderdaad af en aan en ze maken een behoorlijke herrie.
De sportauto's maken ook een bak herrie en die zie je hier best vaak langs rijden. Het is wel een schrijnend constrast: aan de ene kant de strech limo's, Ferrari's, Lamboughini's, chrome metallic groene sportauto's (hij was een beetje klein, anders was 'ie vast van Justin Bieber), luxe winkels als Prada en Burberry en de vele zwervers op straat.
Het internet in het hotel is uitstekend, dus we zouden heel wat filmpjes kunnen uploaden. Maar met goed internet gaat Melle liever Youtuben natuurlijk, dus die filmpjes zitten er nog even niet in.

• 16 Augustus 2017 - 16:58

Nel:

Hallo Allemaal,
    Zo te lezen hebben jullie het gewelde naar je zin, die afwisseling is ook leuk. We missen je filmpjes wel hoor Melle want dat is ook genieten. Maar game is ook belangrijk, toch!?
    Hoe gaat het met Sieb en het vele lopen? Zijn die stokken geen blok aan je been?