Dag 16: Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 16: Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 16: Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Pims

16 Augustus 2017 | Canada, Vancouver

Sieb en Peet zijn met de Hop on Hop off bus naar het Vancouver Lookout gegaan en Melle en ik zijn gaan lopen.
Sieb en Peet zijn onderweg gestopt bij de totempalen en de stoomklok.

We hebben een heerlijke lunch gegeten in het Vancouver Lookout restaurant: het restaurant dat ronddraait zodat je heel Vancouver en de haven kan zien terwijl je eet. Erg mooi!
Sieb kan eindelijk weer wat beter lopen, al kan hij nog niet grotere stukken zonder kruk lopen.
Morgen halen we de auto op en gaan we op weg naar Vancouver Island.

• 17 Augustus 2017 - 09:37

Ton:

Terwijl jullie lekker liggen te slapen hebben wij alweer het verslag gelezen en de foto's uit Vancouver bekeken. Heel goed dat jullie twee dagen in Vancouver hebben gepland. Een dagje is erg kort, zo hebben wij het Stanleypark niet bezocht en zijn we ook niet dicht bij de haven geweest. Maar het draaiende restaurant heeft ook bij ons veel indruk gemaakt. Het begint al met die glazen supersnelle lift aan de buitengevel. Op naar het Eiland met de Ferry. Daar wacht weer een nieuw avontuur. We begrijpen best Melle, dat je liever zelf aan het youtuben bent, maar we missen wel de leuke en goed gemonteerde filmpjes met niet te vergeten die lekkere muziek op de achtergrond. Heel veel plezier op het Eiland.

Groetjes,
    Ton en Nel