Dag 19: Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 19: Victoria - Reisverslag uit Victoria, Canada van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 19: Victoria

Blijf op de hoogte en volg Pims

19 Augustus 2017 | Canada, Victoria

Het is nog vroeg, iedereen ligt nog te slapen, dus er is nog geen verslagje te schrijven van vandaag.

Ik heb een filmpje van de dolfijnen aan het verslag van gisteren toegevoegd. Melle is ook weer bezig met monteren, dus waarschijnlijk is er binnenkort weer een filmpje van hem met zorgvuldig uitgekozen muziekje te bekijken.

Straks gaan we op weg naar Victoria.

En het filmpje van Melle van dag 6, 7 en 8 is ook klaar! https://www.youtube.com/watch?v=8j5VMBw2H1w

Vandaag zijn we dus naar Victoria gereden. We namen bij Nanaimo de scenic route door het bos en langs meren, maar vlak voor de meren bleek de weg ineens op te houden. We moesten dus weer terug. Niet erg, want het was een mooie weg en we hebben er hertjes gezien.
Op de nieuwe route naar Victoria kwamen we langs Ladysmith en daar hebben we midden in het centrum lekkere burgers gegeten bij Barney's.
Vandaag gaan we verder niets meer doen, behalve zwemmen natuurlijk - een must voor Melle en Sieb.

• 19 Augustus 2017 - 22:46

Nel:

Hoi Allemaal,
    Dit was weer super hoor, de filmpjes en het uitgebreide verslag. Ik begrijp dat het veel werk is die filmpjes maar je maakt ons er wel blij mee en dat is toch ook wat waard, haha.
    Wat een bijzondere ervaring is dat gisteren geweest, prachtig al die beesten zo dichtbij te kunnen zien. Leuke foto, jullie in die pakken.
    Lieve Sieb, Melle, Inge en Peet 'n knuffel van ons.

• 20 Augustus 2017 - 17:08

Ton:

Hoi Reufjes,

Dat waren weer hele spectaculaire filmpjes. Wat is het toch een fantastisch mooi land. Zo heeft ook het Eiland weer heel verschillende gezichten. Jullie zullen ervaren dat Victoria weer heel Engels aan doet. En Melle het filmpje van je moeder is natuurlijk schitterend met die dolfijnen, maar ik mis toch wel de lekkere muziek op de achtergrond. Lekker blijven genieten en heel veel groetjes van ons.