Dag 27: Jackson - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Pims Reuver - WaarBenJij.nu Dag 27: Jackson - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Pims Reuver - WaarBenJij.nu

Dag 27: Jackson

Blijf op de hoogte en volg Pims

27 Augustus 2017 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en gezwommen in het ijskoude zwembad.
Rond etenstijd zijn we weer op pad gegaan om dieren tijdens de schemering te kunnen spotten.
We zagen otters spelen in het water en een bever zwom heen en weer.

Toen zagen we ineens een beer aan komen springen over een klein strookje land in het water. Het was een grizzly!! Hij (of zij) sprong van dat eilandje in het water en zwom naar de overkant. Daar verdween het achter de heuvel en hebben we 'm niet meer gezien.
Wat een ontzettend geluk dat we dat hebben gezien! En we zagen het ook zelf, het was niet doordat we er door andere spotters op gewezen werden. Een super ervaring! Wow we hebben gewoon een grizzly gezien!!

We hebben ook nog een kudde elks gezien in de verte en Sieb heeft min of meer per ongeluk een foto gemaakt van een grote bald eagle.

Morgen gaan we nog één keertje spotten en Siebs verjaardag vieren!

• 28 Augustus 2017 - 10:01

Ton:

Hoi Sieb,

Vanochtend bij het ontbijt was het bij jullie nog 27 augustus en nu bij de koffie liggen jullie heerlijk te slapen, dus dubben oma en opa nu wat voor lekkers ze bij de koffie nemen. Een slagroom aardbeien of appelkrummel vlaai, want we hebben toch iets te vieren. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wel apart he, dat je hier al jarig bent en daar nog slaapt. Oma en opa wensen je een hele fijne dag en we vieren het wel samen met jou als jullie weer terug zijn. Wat een avontuurlijke vakantie maken jullie mee zeg en zoveel dieren. Daar zijn die wandelende takken van jou niets bij. Hele fijne dag en heel veel groetjes van ons.

Hugs en love
    Oma en Opa

• 28 Augustus 2017 - 16:24

Oma:

Hoi Sieb, ik kan niet achter blijven natuurlijk om jou te feliciteren en je een fijne dag te wensen. Dat zal wel lukke want het is toch bijzonder om je verjaardag in Amerika te vieren.
    Al die mooie dieren die jullie zien, geweldig hoor. Een dikke knuffel voor jou en ook voor Melle, Inge en Peet. Liefs Oma